Thursday, 30 July 2015

Breastfeeding :: Macam Mana Nak Buat Power Pumping

Petua untuk perbanyakan susu - selalu lah buat power pumping..

9 comments:

  1. Bagus tips begini
    Masa kakak dulu tak ada info-info begini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kak.. sekarang ni ramai ornag kongsi info2 cegini untuk mudahkan ibu untuk BF...

      Delete
  2. skarang macam2 teknik canggih ada..
    dunia da maju =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. CT.. Alhamdulillah... semoga dengan dunia yang maju I makin ramai ibu yang f kan anak

      Delete
  3. Perkongsian yg baik utk ibu2 yg BF :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga perkongsian ni dapat bagi manfaat untuk ibu2 yang nak / tengah drop susu ibu

      Delete
  4. Tq DP kita bc jah dulu pasal BF ni... Xde anak lg masih menanti ketibaan cahaya mata tu

    ReplyDelete
  5. pam guna apa ni..ada alat nya eh

    ReplyDelete