Leeya Demam

by - Friday, February 01, 2019

Kalau minggu lepas mommy demam, minggu ni Leeya pulak demam. huhu. Kesian Leeya.

Demam nak tumbuh gigi lagi ke? atau demam sebab dah ready nak berjalan? Mungkin juga faktor cuaca kan. lately, kejap panas, kejap hujan, cuaca tak menentu.

Takpelah walau apa pun sebabnya semoga Leeya cepat sembuh ya sayang.

Bila Leeya demam, dia cranky jer. Nak berdukung jer dengan mommy macam baby kangaroo. Pastu tak de selera makan sangat. Makan sikit jer. Nasib baik dia nak makan juga. Minum susu OK, laju jer. Minum ubat pun OK. Tak susah-susah nak paksa makan ubat. Alhamdulillah.

Semoga Leeya cepat sembuh ya. Mommy dah jadi macam sotong ni - banyak tangan. Dua tangan macam tak sempat jer nak buat semua benda.. 

Budak demam tengah layan tengok cerita Larva kat TV =))

You May Also Like

7 comments

  1. Kesian Leeya.Baik demam in sha Allah bertambah gigi..berjalan juga..aamiin...aamiin..aamiin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amiinn.. tu lah rasanya macam nak tumbuh gigi lagi

      Delete
  2. COMELNYA LEEYA..MOGA DEMAMNYA CPT SEMBUH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kAK PI atas doa yang sangat baik tu

      Delete
  3. alahai kesian leeya. acik ana doakan moga cepat sembuh tau. musim kot skrg ni kak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih acik ana. a'ah rasanya musim demam. Ramai gak kanak-kanak lain kat luar demam

      Delete
  4. Ala kesiannya. Semoga cepat sembuh ya leeya! :)

    ReplyDelete