Telekung Anak-Anak

Tahun ni Kakak FL dapat telekung baru - warna pink. Mommy beli kat Butik Hari-Hari. Sebenarnya beli telekung tu untuk kegunaan kat sekolah nanti. Tapi Pihak Sekolah maklumkan yang murid-murid Tahap 1 tak perlu solat guna telekung lagi, cukup sekadar solat pakai uniform sekolah sebab dah tutup aurat dengan baik.


So, telekung ni kita guna kat rumah jer. Telekung Kakak FL sebelum ni bagi kat Leeya. 



Telekung pink tu mommy dah siap jahit nama lagi. Sebab nanti takut tertukar dengan kawan-kawan. Jahit nama pada telekung, kain dan sejadah. Tapi tak jadi guna kat sekolah, it's ok. Mana tahu nanti bila guna telekung ni untuk outing, so tak lah tertukar dengan orang lain pulak kan. 

Ingat nanti nak beli 1 lagi, untuk letak dalam kereta. 

Kakak FL cakap telekung ni selesa, kain dia sejuk , tak nipis dan tak tebal, lembut jer. 

Comments

  1. Replies
    1. Inshallah. Akan teruskan usaha untuk mendidik anak-anak menjadi Muslim yang hebat

      Delete
  2. Replies
    1. Terima kasih Adinda Baizura. Biarlah hati mereka pun secantik rupa luaran hendaknya

      Delete
  3. omeynya dua beradik bertelekung

    ReplyDelete
  4. amboi yang si adik tu kemain ala model renungan dia hehe

    ReplyDelete
  5. Bagus kan beli telekung untuk naka-anak, bagi dia selesa solat

    ReplyDelete

Post a Comment