Friday, 13 November 2015

Wordless Kyoto :: Gion

Only in Kyoto , specifically Gion City, you can see Geisha & Maiko..Gion is an ancient town of Japan.. " A-must-visit" place when you are in Kyoto...

15 comments:

  1. Intan ada pakai kimono tak? ha ha ha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pakai ss.. tak cukup duit. haha

      Delete
    2. Kat situ ada tak kedai ke booth ke utk kita sewa kimono + bergambar?

      Delete
  2. ramai nya nihonggo pakai yukataa,comel je tgok :D

    ReplyDelete
  3. mcm best jer tgk diorg pakai kimono nih...sopan jer hhehee

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Seronok tengok budaya tempat lain kan. Manis2 yang perempuan berkimono :)

      Delete
  5. ni kalo guys syiok la cuci mata.. kalo gegurl nak tengok apa sini kak ? hewhew..

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak layan jer suasana kat sini. suka tengok dieorang pakai pakaian tradisional ni...

      Delete
    2. Kita pun boleh cuci mata, CT. Tengok corak dan design kimono yg mereka pakai. Cantik2 :)

      Delete
  6. wah...comellah diorang pakai camtu
    DP tak pakai ke? meh tayang gambar sikit

    ReplyDelete