Keenakan McFlurry Durian di Musim Durian

by - Monday, July 16, 2018

Sekarang kan musim durian kan? sana-sini orang jual duarian. Murah-murah pulak tu. Korang dah rasa belum durian? Aku dah makan dah semalam. 

Tak cukup setakat durian, ni aku pekena McFlurry Durian lagi, beli kat McDonald.


Biasanya beli perisa Oreo jer. kali ni nak cuba pulak perisa durian. Sebab McFlurry Durian kali ni guna Durian D24 yang original. Bukan just guna perasa jer. Tapi orginal durian. Ambik durian yang sebenar.

Memang kaw-kaw rasa durian tu. Sedap giler baq haaang (thumbs up)..


 Tengok isi durian D24 tu. Meleleh! Padu babe!



Esok McDonald buat event Makan McFlurry durian sampai muntah. hahahhhaa.. "All-you-can-eat-D24 Durian McFlurry" event. hanya 20 orang jer had untuk setiap sesi. Boleh baca kat poster kat bawah.



Cuma bayar RM 10 sorang jer, makan lah sampai pengsan.hihi. Kanak-kanak bawah 3 tahun free of charge.

So, jom ramai-ramai serbu McD esok! Kat mana-mana cawangan k.

You May Also Like

10 comments

  1. wahhh…..mcd pun berpesta durian jugak :)

    ReplyDelete
  2. bestnya 20 orang yang terawal tu dapat makan free!

    ReplyDelete
  3. sedapppp nyum nyum. Tp sy suka yg biasa letak oreo. Hai Dorsett pink. Salam kenal!

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun suka oreo gak. Tapi bila duian ni keluar, wow! marvelous nya rasa dia. hihi. Untuk hantu durian ok la

      Delete
  4. alaaaaa sedapnye !!! meleleh air lior nengoknye !!!

    ReplyDelete
  5. saya terlewat dapat info ini...

    dah melepas peluang untuk merasai mcflurry secara gempak sakan

    ReplyDelete
  6. That is a nice ice cream, so good in the summer cool ice cream .

    ReplyDelete