Friday, 24 February 2017

Harga Barang di DAISO Akan DINAIKAN Bermula Mac 2017

Semalam pergi Daiso, pergi beli washi tape. 
Biasalah harga barang-barang di Daiso skrang RM5.30 untuk setiap satu item.
 Tapi bermula 1 Mac 2017 nanti, semua barang di Daiso akan dinaikkan menjadi RM5.90..

Tapi sebelum balik ternampak notis ni ↓
http://dorsettpink.blogspot.com/2017/02/kenaikan-harga-barang-DAISO-2017.html
Sabo je la.. 
Kenaikan harga barang-barang lain akan menyusul kemudian.. hehe

26 comments:

  1. Hurmmmm... semuanya nak naik. Sedih.

    ReplyDelete
  2. gaji jer x naik2...

    *hantuk pale kat denden*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. nanti sakit pulak kepala tu nanti

      Delete
  3. habehhh lahhhh... nak decorate rumah lepaih niiii memang tak dan lagi lah,,,,, hurmm apa lah nak jadi.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. kan tak best kan... menangis bucu katil dulu. hihi

      Delete
  5. moh la bertukar ke DIY...harga lagi murah dari Daiso...mihmih :p

    ReplyDelete
  6. Barang-barang sekarang ni semua pun dah naik. So, DAISO pun kena naikkan juga la harga dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. kenaikan harga perlu untuk tampung kos yang semakin meningkat hari demi hari

      Delete
  7. Tak boleh nak kata apa..
    Kos dah naik harga kenalah naik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan kak zakie.. semua benda dah naik harga skrang.. kos bahan mentah pun naik

      Delete
  8. Replies
    1. tu la akak. lepas ni nakkene berjimat, tak boleh beli sesuka hati dah

      Delete
  9. Replies
    1. hehe.. aiskrim , sayur2 pun naik harga.huhu

      Delete
  10. LZ pengunjung tegar Daiso ni Dorsett Pink. Lepas ni kena shortlist betul2 bila beli brg di DAISO.. Persediaan mental kena kukuh utk menghadapi harga barang yg akan naik sesuka hati.. 😥

    ReplyDelete
  11. Tang mane lg laaa rakyat tk bukak minda ye --' Yg tk membeli la kot yg duk sebok sokong dia. Yg membeli ni dh overhaul dh kot dgn knaikan hrga --'

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. saya pun masih tak faham kenapa ada lagi rakyat yang duk sokong dia

      Delete