Selamat Tahun Baru 2019

by - Wednesday, January 02, 2019

Assalamualaikum semua.


Aku nak ucapkan Selamat tahun Baru 2019 untuk semua pembaca blog dorsettpink.com samaada yang dikenali secara personal, kenal dalam alam maya jer ataupun cuma mengenaliku melalui medium blog ni saja. 

Aku harap tahun baru 2019 ni membawa barakah dan rahmah untuk korang semua. Semoga rezeki korang bertambah murah, mendapat kesihatan yang baik sepanjang tahun dan tahun- tahun mendatang dan sentiasa berada dalam Lindungan Allah Taala. 

UNtuk aku, Alhamdulillah tahun 2019 dibuka dengan keceriaan dan kejayaan. Aku dah berjaya hantar tesis kesayanganku 31 disember hari tu. Lepas ni nak tunggu VIVA pula. Semoga 2019 ni membawa kejayaan berganda untuk ku dan keluarga dan semoga kami sekelarga diberikan kesihatan yang baik sepanjang 2019 ni.  

Resolusi 2019? Nantilah aku cerita kat entry lain..

Happy New Year 2019 guys... 

P/S: Please put my blog in your favourite list k. hihihi.

You May Also Like

4 comments