Penyimpanan Bagasi Dirumahku

by - Thursday, September 12, 2019


Inilah cara aku simpan luggage kat rumah aku. Selit-selit jer kat tepi almari baju. Tak ada ruang yang proper untuk simpan luggage ni. Huhu. Nasib baiklah ada ruang kosong tu sikit,boleh jugak lah simpan luggage kat situ.

Inshaallah nanti kalau ada rezeki pindah rumah baru bolehlah akan difikirkan untuk buat ruang khas untuk simpan bagasi-bagasi ni.  

Luggage ni makin beranak-pinak seiring dengan pertambahan anak. Kalau dulu zaman bujang, 1 luggage je dah cukup. Tapi bila dah beranak-pinak ni, 1 luggage takkan cukup. Sebab tu lah ia makin bertambah dan bertambah šŸ˜©..

Korang pulak simpan luggage kat rumah macam mana? Ada almari khas ke? Ce share...

You May Also Like

5 comments

  1. kt rumah akak boh kt tepi almari baju, kebetulan ada ruang kosong di bawah para tempat barang, cuma itulah kene sarung kalau tak berhabuk2

    ReplyDelete
  2. Kitorang susun dalam stor, tapi itu lah, makin lama makin penuh stor tu haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh ye ke.. nice (thumbs up)... thank you ya sebab share..

      Delete
  3. luggage ammi semuanya atas almari. pastu jenis sumbat yg kecik2 dalam yg besar utk save space.

    ReplyDelete