My First Customer Ever

in , by dorsett pink, October 07, 2019
Aku baru berjinak-jinak nak berniaga. Dan aku happy sangat bilamana aku dapat first customer pada 25 September 2019 hari tu. Cstomer tu dari Kelantan. Sekali order, terus beli 3 set =)).. Thank you so much Puan Shikin =))

 

Apa yang aku tengah buat sekarang ialah - aku nak bantu para ibu bapa untuk buat anak-anak diaorang happy. So, untuk buat anak-anak happy, parents kena sediakan banyak aktiviti untuk anak-anak. Bila ada banyak aktiviti, budak-budak tak akan bosan dan sekaligus dapat mengelakkan diaorang dari tengok / main handphone. 

Aku nak bantu parents untuk bagi anak-anak diaorang aktiviti yang bermanfaat dan berfaedah dan ada masa yang sama dapat merangsang perkembangan otak anak-anak dan develop diaorang punya motor-skill , in order untuk membentuk anak-anak menjadi seorang yang bijak dan pandai =))..

So, inilah yang aku tawarkan ↓:

Ini yang Puan Shikin dari Kelantan tu beli.  Colouring Kit. Dalam 1 set colouring kit ni ada 3 aktiviti. Ada lagi set-set lain. 


 Aktiviti ni dapat develop kreativiti anak-anak dan dapat develop motor skill anak-anak. Ia juga dapat kuatkan muscle kat jari-jari anak-anak supaya dapat pegang pensil dengan baik. 


 Ini watercolour activity book. Dalam 1 buku ni ada 6 pages untuk diwarna. Setiap page, ada diberikan water-colour. 

Ini aktiviti mewarna menggunakan magic pen. Magic pen diberikan sekali. Bila dah siap mewarna, parents boleh lekatkan kertas ni pada frame atau boleh tampal kat fridge atau kat dinding. Anak-anak pasti suka sebab hasil seni mereka dihargai oleh mama dan papa diaorang =))..

So far, aku menerima feedback yang positif dari customer. Sebab anak-anak diaorang boleh duduk diam bila ada aktiviti macam ni.

So mommies and daddies, kalau berminat untuk dapatkan kit mewarna ni untuk anak-anak tercinta korang, boleh PM saya kat Instagram @dorsett.pink atau emel dorsett.pink14@gmail.com.

SHARE 4 comments

Add your comment

  1. Thank you very much for this great post. I read that Post and got it fine and informative. Please share more like that. Who are you looking for? Whether it's new talent, customers, or just friends, we help find whom you're after. Login with Twitter and we'll show you more popular accounts to follow Twitter search

    ReplyDelete
  2. memang benda-benda gini anak-anak akan suka, selalu juga carikan aktiviti gini untuk aiyan, supaya dia seronok dan ada aktiviti lain, kalau tak asik main game ngn tgk kartun je

    ReplyDelete
  3. Good start 👍
    All the best DP!

    ReplyDelete
  4. a ah kak.. lebih baik mula develop motor skill kanak2 daripada dok scroll henpon je..
    bagus2. semoga bisness makin maju =)

    ReplyDelete

© Dorsett Pink · EDITED BY MOMMY'S DIARY OF LIFE