Leeya Dah Selamat Daftar Haji

by - Tuesday, October 01, 2019

Baru-baru ni Leeya ke Tabung Haji ditemani oleh mommy dan daddy untuk daftar haji =)). Actually, kalau Leeya tak datang pun takpe sebab bawah umur lagi kan, tapi sebab tak ada orang jaga dia kat rumah, so memang kena bawak dia sekali pergi mana-mana. 

Alhamdulillah! Dah selesai salah satu tanggungjawab mommy nak daftarkan dia pergi haji. Kakak FL dah selamat daftar sejak dia umur 1 tahun jugak. So, dua-dua anak mommy dah selamat tempah tiket pergi haji kelak =))..

Turn Leeya pergi Haji ialah pada tahun 2138. Lambat lagi tu.. So, kemungkinan besar Leeya kena pergi dengan suaminya kelak.. 

Bakal Hajjah excited sungguh pergi Tabung Haji =)) 

Bagus dia berurusan di kaunter. Tak buat bising dan tak buat perangai. hehe..


Sekarang ni, segala urusan di Tabung Haji dah tak menggunakan buku akaun. So, kalau buku hilang pun takper. Tak perlu bawak buku dah sekarang sebab segalanya hanya gunakan IC jer. So, pemilik IC wajib datang ke kaunter untuk sebarang urusan transaksi kecuali untuk kanak-kanak yang masih bawah umur. 

You May Also Like

10 comments

  1. sy xdftar haji lg utk anak.. bila la drtar xtau ni.. huhu

    sy pon baru tau tabung haji xgna buku dh.. aritu nk kemaskini akaun bru tau.. dorg xupdate dlm buku dh

    ReplyDelete
    Replies
    1. inshaALlah lepas ni ada rezeki tu untuk daftarkan anak

      Delete
  2. Hajjah to be ni..alhamdulillah.Moga dapat lunaskan rukun Islam kelima diusia muda ya anak..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah, moga di permudahkan semuanya buat hajah kecik

    ReplyDelete
    Replies
    1. inshaallah. belum hajjah lagi. Tahun 2138 baru turn dia. masa tu umur dia 139 tahun kot. hahaha

      Delete
  4. ammi pun belum daftar haji untuk anak-anak

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh ye ke. Inshaallah lepas ni boleh daftar haji untuk anak-anak ammi

      Delete
  5. Alhamdulilah, dahulukan keutamaan anak, mudahkan dia, insyaAllah dia hantar doa kita selalu...sejuk tgk anak dara ni tau, cantik!

    ReplyDelete