OOTD Anak-Anak di Rumah Terbuka

by - Tuesday, June 26, 2018

Ni sebenarnya ootd masa Hari Raya Ke-2, and masa pergi rumah terbuka sekarang pun, kitaorang recycle je baju-baju ni.. 





KakaK FL : Baju Lara Alana X Jakel
Adik Leeya : Baju Tenderly

P/s : Selamat Hari Raya semua. Pergi rumah terbuka tu jangan makan banyak sangat, takut nanti terlebih lemak...hihi.. 

You May Also Like

6 comments

  1. gegerl memang cantik2 bajunya.. i anak bujang je daaa...
    now depa pun dah pandai sendiri cari baju. Ibu off dah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila anak-anak ah besar, lega sikit kan kak.. Tapi saya tak nak anak2 saya cepat sangat besar, nanti rindu momen2 manis macam ni. huwaaaa

      Delete
  2. comel si kecik bila berposing..

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ ZIE.. budak-budak, kita layankan ajer ragamnya. hehe

      Delete
  3. wah Kakak FL posing comeyyy gitu =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaha.malu sebenarnya tu. susah nak ambik gambar dia elok-elok skrang

      Delete