Selamat Hari Raya 2018

in , , , by dorsett pink, June 17, 2018
Hye semua. Selamat Hari Raya kepada semua reader Blog Dorsett Pink. 

Thank you semua sebab sudi baca blog aku yang tak seberapa ni. Blog picisan la katakan. Tak de lah hebat mana pun, cuma sekadar kongsi kisah harian aku membesarkan anak-anak dengan kudrat yang diberikan oleh Allah swt.

Sempena hari yang mulia ni, aku nak mintak maaf dari hujung rambut sehingga ke hujung kaki kepada semua reader dan follower aku termasuk silent-silent readers dan follower-follower di Instagram. Thank you sebab support aku dari tahun 2014 hingga kini. Sorry kalau penulisan aku ada buat korang kecil hati. Sama ada kita mengenali di alam realiti mahupun tak, aku amat berterima kasih pada korang semua. 


Untuk warga KBBA - Kelab Blogger Ben Ashaari especially Big Boss Ben Ashaari, terima kasih sebab sudi berkawan dengan aku. Dan terima kasih jugak sebab sudi berkongsi ilmu-ilmu blogging dengan blogger picisan macam aku ni. Seriously, aku amat terhari dan berterima kasih sangat dengan korang semua. 

Untuk famili KBBA , aku juga turut sama ingin memohon seribu kemaafan kalau andai ada yang terasa hati atau kecil hati dengan aku walaupun kita tak pernah bersua muka. Minta maaf ya kalau ada salah silap selamat ni.

Pendek kata, selamat hari raya semua dan berpada-padalah makan tu. Jangan makan banyak sangat sampai perut boroi.. Ingat-ingatlah insan tersayang..hihi..



SHARE 0 comments

Add your comment

© Dorsett Pink · EDITED BY MOMMY'S DIARY OF LIFE