Leeya Is Introvert Person

by - Tuesday, October 27, 2020


 Clingy baby. Leeya ni good girl. Tak lasak macam Kakak FL. Baik jer, apa yang mommy cakap semua dia ikut. Kalau ikut mommy keluar mana-mana, dia baik jer duduk / berdiri jer kat sebelah mommy, tak berani nak merayap kemana-mana. Kalau kakak FL, berdesup lari ke sana sini. 

Leeya ni kntrovert person. Tak sama macam Kakak FL yang jenis extrovert. So, Leeya ni sangatlah ikut charactor mommy - susah nak bercakap dengan orang, dia cuma mesra dengan orang yang dia biasa dan selesa. 

Macam Kakak FL - extrovert. Mudah mesra dengan orang dan sangatlah friendly. 

Cuma skrang ni Leeya ni manja sikit. Asyik nak berdukung je dengan mommy. Mommy la penat sebab dia berat, huhu.



You May Also Like

6 comments

  1. hai, saya pun introvert jugak hehe

    ReplyDelete
  2. dua2 ada kelebihan masing-masing. 2 beradik karektor berbeza bagus juga, saling melengkapi.

    ReplyDelete
  3. Anak kedua ni mmg baik sikit ye. Hahahaha

    ReplyDelete
  4. Hargai perbezaan. Itu la yang memberikan warna warni kehidupan.

    ReplyDelete