Benda yang paling aku suka ialah manjakan diri samada buat facial ke, massage badan ke, buat rawatan rambut ke, dan buat kuku. Inilah 'me-time' yang sangat best untuk aku.

Ni semua benda-benda yang boleh buatkan aku senyum lebar dari pagi hingga ke malam. Sebab aku rasa enjoy 
sangat-sangat dan aku suka sekali-sekala kita relax-relax, tenang-tenang, lupakan masalah dunia dan biarkan diri kita dibersihkan dengan sebersih-bersihnya.

SO, semalam aku pergi layan diri buat Spa Pedicure kat Salon Nail Parlour.
 Salon Nail Parlour ni ialah salon kegemaran aku sejak dari zaman bujang lagi. Aku suka environment dia yang cozy dan nampak attractive dengan tona warna yang sangat menyerlah.


https://www.nurulzayani.com/2020/08/manicure-pedicure-di-cutiecle-the-nail-experts.html

Bestnya buat spa pedicure. 45 minit hingga 1 jam jer buat ni. 


https://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/a27754061/how-to-pedicure-at-home/
Inilah dia spa pedicure. Beza dengan pedicure biasa ialah spa pedicure ni akan guna scrub untuk lulur kaki kita dan lepas tu dipakaikan 'masker' macam ni.


Mula-mula kena rendam dulu kaki dalam air garam ni. Bagi hilang semua toksik-toksik dan daki-daki yang melekat kat kaki tu.




Inilah harga untuk Spa-Pedicure di Nail Parlour Salon. 


Aku tak buat manicure sebab kesuntukan masa, lagipun aku dah selalu buat manicure tu. Jadinya, kali ni aku nak buat kuku kaki pulak. Waxing pun ku buat kat salon ni jugak. Aku suka dengan layanan staff kat sini. Semuanya baik-baik dan sangat friendly dengan customer. 


BACA NI JUGA : 



 

SHARE 0 comments

Add your comment

© Dorsett Pink · EDITED BY MOMMY'S DIARY OF LIFE