My Skincare

in , , , by dorsett pink, May 14, 2024

MY SKINCARE.

Ada ramai yang tanya aku, aku pakai skincare jenama apa. 

Dan jawapannya, ialah ini ↓.

 

my skincare

Aku setia dengan Dermalogica. sejak dari aku belajar Undergrad kat UiTM dulu-dulu. 

Sebabkan skincare ni serasi dengan kulit aku, jadinya aku teruskan pakai jer jenama ni sampai skrang. 

Aku ada cuba jugak pakai NIVEA, tapi aku tengok kesannya, tak sama macam Dermalogica ni. Aku lebih suka dengan Dermalogica ni. 

SKINTIFIC tu  ialah masker. Aku terpengaruh dengan kawan aku pakai masker tu. Dan hasilnya, aku pun beli lah kat Shopee. Dan aku puas hati. 😊. 

EPSOM Salt tu aku guna bila berendam dalam bath tub. Biasanya aku akan bawa EPSOM Salt setiap kali aku bercuti kat hotel, sebab kat rumah aku tak ada Bath Tub. 

Bila berendam dalam air garam, ia adalah salah satu cara nak buangkan toxin dalam badan. Dan selepas rendaman tu badan kita akan berasa segar (Refreshing). 

Korang cubalah. 


SHARE 0 comments

Add your comment

© Dorsett Pink · EDITED BY MOMMY'S DIARY OF LIFE