Lirik Lagu Ku Ikhlaskan - Dato' Seri Vida

in , , by dorsett pink, March 23, 2022

Lagu Ku Ikhlaskan - Dato' Seri Vida | Mula-mula aku tengok Micheal Ang komen pasl klip video lagu terbaru Dato Seri Vida Ku Ikhlaskan yang keudara jam 4 pagi baru-baru ni kat YouTube. Lepas tu aku baca komen-komen netizen kat IG Micheal Ang. Komen-komen tu menarik perhatian aku. Ada yang kecam ada yang suka tapi ramai yang cakap pasal fesyen pelik-pelik DSV dalam klip video tu.  

So, aku terus pergi tengok kat YouTube. Aku tengok sampai habis. 

DSV, Lirik Lagu Ku Ikhlaskan


Dan aku punya review pasal klip video Ku Ikhlaskan tu ialah : 

1. Klip Video

Video sangat wow! Aku suka. Sebab aku nampak video tu lain dari yang lain dan proses editing  video tu nampak hebatlah. Banyak kerja editor kena buat tu. Transition dari 1 scene ke scene yang lain nampak smooth jer. Agaknya berapa ratus ribu lah DSV bayar untuk hire orang buat klip video ni. 

2. Lirik Lagu

Lirik dia aku suka sebab nampak macam betul-betul ikhlas datang dari hati DSV pasal kekecewaan hatinya dengan cinta dengan seorang pemuda. Lirik lagu tu disebut "Ku Ikhlaskan, ku maafkan ku menyintaimu setulus hatiku sehingga akhir hayatku". Siapakah lelaki itu? IQBAL ke? 

3. Fesyen Baju DSV

Fesyen dan pakaian? Bagi aku fesyen DSV dalam klip video tu agak melampu dan tak kena dengan usianya. Tapi aku pasti DSV gunakan fesyen tu sebagai personal marketing dia supaya nampak pelik. Bila pelik orang akan ingat dan orang duk bercakap-cakap pasal klip video tu especially di Tik-Tok, IG dan FB. Teknik marketing yang sama macam Aina Abdul guna, iaitu melalui fesyen. 

Lirik Lagu Ku Ikhlaskan - Dato' Seri Vida

Lirik Lagu Ku Ikhlaskan - Dato' Seri Vida

4. Lagu

Bagi aku lagu tu sedap cuma yang tak sedapnya ialah suara DSV tu. Bagi aku lah andaikata lagu tu dinyanyikan oleh artis lain macam Siti Nurhaliza ke, Erni Zakri ke, Ella ke lagi enak aku nak dengar. Bila lagu tu dinyanyikan oleh orang yang suara tak sedap ni aku mampu tengok sekali je lah klip video tu. hahahha. Agaknya kalau artis lain yang menyayi yang lagi merdu suaranya, mungkin aku akan tengok berkali-kali macam mana aku tengok klip video Britney Spears.EH!.  

5. Hero

Siapa hero dalam klip video ni? Handsome. Tapi kenapa DSV ambil hero yang muda? Macam tak kena dengan umur DSV. So, andaian aku lagu Ku Ikhlaskan ni ada kena mengena dengan kisah cinta DSV dengan seorang lelaki muda. Siapakah itu? Mungkin IQBAL kot. 

Lirik Lagu Ku Ikhlaskan - Dato' Seri Vida

OK lah, itu je review aku pasal klip video dato Seri Vida Ku Ikhlaskan. So, jomlah kita mengamati bait-bait lirik lagu tersebut.


LIRIK LAGU KU IKHLASKAN - DATO SERI VIDA

Sampai hatimu

kau tinggalkan diriku
sampai hatimu
permainkan cintaku
batinku merana jiwaku tersiksa
terguris luka memendam rasa

Telah serahkan segalanya untukmu
Telah kukorbankan
demi cintaku untkmu.
Namun hati ini tak pernah membenci
kumengikhlaskan segalanya

Jangan kau pergi menjauh dari hidupku
kuperlukan kasihmu
tak mampu aku..hidup tanpa dirimu

oh Tuhan berikanlahh
diriku kekuatan
menempuhi ujian & rintangan yg mendatang

kuikhlaskan 

kumaafkan
apa yg telah kau lakukan
kepadaku..yg menyayangimu
menyintaimu
setulus hatiku
hingga akhir
hayatku

SHARE 1 comment

Add your comment

  1. SAYA DAH TENGOK VIDEO CLIP DSV. CANTIK DAN ADA SOFT FLOW..... LAIN DARI YANG LAIN.....BANYAK SITUASI....IT'S ALL ABOUT LIFE.......IN MY OPINION, ATTIRE TU JUGA TAK KETERLALUAN......IT MEETS OUT OF THE BOX.....WHY NOT ORANG MELAYU BIKIN KOSTUM SEDEMIKIAN..... LAGU DIA ADA MAKNA!!!!

    ReplyDelete

© Dorsett Pink · EDITED BY MOMMY'S DIARY OF LIFE